Для любителей скутеров
Меню сайта
Категории каталога
Обслуживание [11]
Тюнинг [3]
Мини-чат
Наш опрос
Куда бы вы рискнули поехать на своем скутере ?(вопрос для владельцев "полтинников")
Всего ответов: 8
Главная » Статьи » Советы » Обслуживание

Замена поршневой
Заміна поршневої


Правило №1: Дотримання чистоти - золоте правило, яке потрібно дотримувати завжди. Можливо це не настільки важливо при русі, але при ремонті його потрібно дотримувати ОБОВ'ЯЗКОВО!

Перед тим як зробити демонтаж двигуна , постарайтеся заїхати на мийку і попросіть збити весь бруд апаратом високого тиску та помити мотор спеціальним засобом для мийки двигуна.

Увага: не можна мити гарячий мотор, варто відключити акумулятор, після мийки обов'язково висушіть мотор і продуйте з'єднання проводів стисненим повітрям.

Правило №2: Стежити, що і як зняли і як це стояло.

Приступимо.
 

Для початку нам потрібно зняти мотор (на деяких моделях моторолерів напр. Honda Dio випуску до 1994 р. можна поміняти поршневу не знімаючи весь мотор).
1. Відкручуємо й знімаємо все, що цьому заважає: тросик заднього гальма, тросик газу, електрошашки, шланги карбюратора й подачі масла, амортизатор …...
2. Як правило, мотор кріпиться до рами одним болтом. Викручуємо його та викочуємо агрегат з під моторолера.
3. Знімаємо повітряний фільтр, глушитель, кожухи генератора й циліндра. За допомогою щітки й компресора видаляємо весь пил з циліндра, якщо потрібно то доведеться повторити мийку циліндра. Все повинне бути ідеально чисто.

Виглядатиме це все приблизно так, як на фото

4. Викручуємо свічу й відкручуємо гайки (болти) кріплення головки циліндра.


5. Знімаємо головку й циліндр (якщо не йде, то можна підчепити його монтуванням)


 

6. Обов'язково покладіть чисту тканину між шатуном і стінками картера для запобіганні попадання сторонніх предметів у картер, що може привести до поломки колінчатого вала й поршневої групи.
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->


 

7. Знімаємо стопор поршневого пальця й видавлюємо палець. Знімаємо поршень. Витягаємо сепаратор (підшипник). Видаляємо стару прокладку.


Зборка здійснюється у зворотному порядку.
1. Установлюємо сепаратор, змазуємо його маслом (найкраще використати для цього медичний шприц. Масло те ж саме яке ви заливаєте в бачок)
2. Увага новий поршень, циліндр, поршневий палець…перед установкою варто промити в бензині й продути стисненим повітрям для зняття консерванту.
3. Встановіть кільця. Робіть це дуже акуратно тому що кільця легко зламати.
4. Встановлюємо стопор.


5. Одягаємо поршень на шатун і вставляємо поршневий палець, установлюємо другий стопор.

ДУЖЕ ВАЖЛИВО: при установці поршня стежте за тим, щоб мітка на верхній стороні поршня (стрілка, "EX", тощо) була спрямована в сторони випуску, тобто вбік глушителя.


6. Змазуємо стінки циліндра маслом. Одягніть нову прокладку циліндра. Замки кілець зіставте зі стопорами. Стисніть кільця і акуратно одягайте циліндр. Не слід прикладати зусилля при установці циліндра, поршень повинен входити щільно, з невеликим опором (якщо це не так, то перевірте правильність установки кілець).
7. Встановіть головку циліндра через прокладку та закрутіть "від руки" гайки. Затягування треба проводити хрест на хрест за допомогою динамометричного ключа зусиллям рівним 10 Nm.
8. Ставимо свічу, кожухи, глушитель, фільтр і встановлюємо мотор на місце, з'єднуємо всі шланги, електрошашки, тросики…... Обов'язково проведіть обслуговування повітряного фільтра.

9. Все. Заводимо й приступаємо до обкатування!!

Категория: Обслуживание | Добавил: Voca (30.10.2008)
Просмотров: 845 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2024Бесплатный хостинг uCoz